27 augusti 2010

Förkylda barn

Skoj skoj båda barnen har blivit förkylda. de snörvlar och har sig. Hoppas det inte är någon långvarig efter som Llewellyn ska börja simskolan på måndag...

Var bara ner en snabb sväng på torget i dag o köpte ett album och en penna sen hem och där har jag stannat. Tvättat och sånt har jag fått gjort med och lagade ordning kebab till middag i dag till gubbe och barn, fast precis när det var klart fick jag även massa mat av en granne i trappen pasta, couscous, bröd... Ja ja den maten kan de ha till lunch i mon :) Visst har man snälla grannar
Snart ska han åka och jobba igen andra gången i dag. 8-14 innan nu 21-07 i mon. Så man blir ensam i natt med samt i mon natt. Fast jag har ju sällskap av L i våran säng efter som J behöver sova när han kommer hem och störs minst i det rummet L har...

Nej nu ska jag få sonen i säng börjar tröttna på hans upptåg nu.  

Inga kommentarer: