28 augusti 2010

Fy för denna dagen

Fy vilken dag!  Barnen har varit totalt omöjliga i dag så det var ej lätt för han att sova. L bett Gabriel i fingret ordentligt sen bara bråk osv. De gick upp innan Johan hade slutat jobba idag strax före kl 7. Sen är jag trött efter som jag inte kan sova på nätterna. 
Kom i väg till mamma o pappa på kalas i dag men barnen var totalt omöjliga där med..  tror inte de gillar att pappa jobbar så mycket som han gör, för de träffar han väldigt lite just nu.... 
L börjar bli bättre i sin förkylning nu men hon förstår inte att vissa saker får man offra när man e sjuk. 
Efter massa tjatt om att gå ut så sa jag bara ja visst gå ut bli kall och bli mer förkyld. Men det blir ingen simskola för dig på måndag. Så tillslut valde hon att vara inne. tycker hon behövde vara inne och krya på sig än ut och bli kall, för nu har verkligen hösten kommit inga varma vindar mer inte.... 

Fuskade i dag och åt smörgåstårta hos mamma, de försökte få mig o ta vin med men tyckte själv det räckte och fuska med maten idag och inte alkohol med.
Så i mon blir det nya tag med bara flytande, men nu blir det typ bara choklad fram till operationen. Men nu är det inte så många dagar kvar 9 dagar i mon om jag räknar rätt nu. Är så trött att jag inte ens vet om jag orkar ta mig till sängen, men kommer väl bara ligga och vrida och vända på mig i natt med. Hoppas på bra väder i mon så man kan gå ut med barnen en stund så Johan får sova ifred...

Inga kommentarer: