11 augusti 2010

Regndag i dag

I dag har det varit ett riktigt skit väder ute. Men fick jag gjort mer hemma för det nej.
I dag var det meningen att gubben skulle lämna barnen på dagis men han sov så gott så, han sov fortfarande gott när jag kom hem efter att lämnat dem, så kl 10 gick jag in och frågade han om han skulle sova bort hela dagen. Nej det skulle han ju då inte. Slutade med att jag la mig på sängen och somnade gott jag med :) Sov till kvart i 12.
Fattar inte varför jag får såna trötthets vågor över mig för när jag gick upp i morse var jag jättepigg, ja ja.
Fick i alla fall städat sopskåpet i dag, nått som verkligen behövdes göra...
Nu sitter jag och sonen och tittar på tv efter middagen vi har ätit han skulle ha hamburgare så det blev det med couscous till fast han åt inte sin hamburgare utan bara couscous.
Bara blaj blaj i dag i denna blogg...


En bild på sonen som togs i somras är man trött eller är man trött :)

Inga kommentarer: