18 augusti 2010

Lugn morgon och slapp eftermiddag

Gud vilken skillnad på kvällen i går och morgonen i dag, riktig harmoni i dag på morgonen.
Gabriel tittar på barntv och Llewellyn läser en bok.
Så denna morgon är än så länge lugn och harmonisk. Fast Gabriel har frågat varför han måste gå till dagis varje dag en gång redan. Men nu undrar han när han ska få gå till dagis i stället. Han gillar ju sitt dagis i alla fall.


Just det ja i dag är det ju onsdag och jag ska ha en grogg i kväll min sista på länge.
Det börjar mulna på ute nu så antagligen blir det regn snart igen, men hoppas jag hinner hämta hem mina *änglar* från dagis innan det kommer. 
Så nu blir det en dusch sen beger jag mig ner o hämtar hem dem.

Ja inte var vädret med mig kom en skur vid 15 när jag skulle gå ner och hämta de små.  
duggade bara lite när jag gick ner sen, och när vi gick hem kom solen igen. 



Nu sitter barnen och tittar på pettson&findus och har det myss, än har de inte börjat bråka med varandra...




Inga kommentarer: