30 augusti 2010

Måndagen slut snart

Snart är måndag slut och bara en måndag kvar innan det är dags att opereras. Nej är inte nervös än i alla fall. Saknar bara att äta vanlig mat, men det går ju med flytt också. Varje kg jag går ner kommer jag ju aldrig mer att väga i mitt liv.. I morgon opereras en som har barn på samma dagis som jag. Fast hon åker upp till SH i Stockholm. Kommer verkligen tänka på henne i morgon....
Gabriel var inte så glad över att gå till dagis i dag men det gick bra i slutänden att lämna honom. L var lycklig och tyckte det varit skoj i dag på simskolan och vill att det ska bli måndag igen. Den damen älskar vatten verkligen och jag tror inte det kommer bli så svårt att lära henne simma ..
 Nu ska sonen i säng och antagligen kommer han konstras i dag med, som alla andra dagar....
Ska se på tvn kl 20 och då vill jag ha lugn och ro. Ska se på 3 an om han som väger 365 kg och ska genom gå en GBP op i dag..... Idag har de även varit här och fixat torktumlaren och det var den mest osympatiska reparatör jag träffat på evigheter...  Så ska bli spännande att se om den fungerar sen utan problem. tvättar en tvätt med lite som ska i torktumlaren sen. 

Snart dags för en choklad drink här igen....



Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor
till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket
fil och ha varsin.Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att
Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte.

Inga kommentarer: