18 augusti 2010

Men ingen lugn kväll

Funderar på om Gabriel har ligg vila på dagis? för han är totalt omöjlig att lägga nu på kvällen. Upp och ner ur sängen och säger jag är inte trött har sovit på dagis. Han slutade ju sova middag för 1 årsedan så det är inte bra om han fått börja med det igen.


Så med andra ord nu så är inte kvällen så lugn längre utan nu har antagligen ett par timmars helvete börjat.
jag kanske låter hård men jag vill att han ska sova vid 19 så han får 12 timmars sömn för barn behöver sömn Llewellyn ska sova runt 20 så hon får runt 11 timmars sömn för det är då mina barn fungera bäst.  Nu blir det på tok för lite sömn här och det märks också på deras humör allt som oftast. Så får nog prata med dagis om detta för middagsvila i liggande ställning går jag ej med på......

Inga kommentarer: