22 augusti 2010

solig dag

I dag har det varit en hyffsat solig dag fast inte jättevarmt.
Tydligen bran det på 2 förskolor samt ett gymnasium i natt igen. Så jävla trött på dessa bränder i Västra frölunda.
Men som jag saggt i 2 års tid här i tynnered råder det inga lagar detta är det laglösas område.
Knarkförsäljn ing i samma lgh i över 2 års tid nu, bryr sig polisen nej de gör de inte. Mopeder som åker igenom bostadsomr i 80 knyk utan ljuddämpare dagligen bryr sig polisen nej. Små barn runt 10 år kör mopeder  bryr sig polisen Nej.
Nej detta omr e inget omr så följer lagar inte. Vart tog närpolisen vägen som skulle gå runt i omr gick de vilse?

Annars har det varit en helt okej dag i dag gjorde potatisgratäng till middag, min sista riktiga middag på länge. Fast jag ska inte säga att jag gjorde den för då ljuger jag, det var han som åkte på det när han kom hem från jobbet men jag hade i alla fall vart o handlat hem grejerna med barnen :)

Inga kommentarer: