05 september 2010

Helgen över

Ja så var denna helgen över och nu är det bara i morgon hemma med sen är det op på tisdag :)
Vågen visar i alla fall minus :) var i dag och köpte stödstrumpor till mig, men tusan vad det är svårt att få rätt strl.
Så jag hoppas dessa ska passa mig nu.
Annars har vi inte gjort mycket i helgen Jonis kom i fredags sen kom Albin med och Albin var kvar till i går och Jonis åkte i dag. Nu sitter man ensam för Johan är på sitt andra hem gymmet.
Men men jag reder mig själv i kväll med.
Har monterat ner våran säng i dag med och monterat ihop en annan. Stackars Johan som fick släppa ner allt själv sen till källaren men nu har vi alla fall en 180 säng. 20 cm gör en jäkla massa när barnen ska komma och sova hos en...
Nej nu ska jag ha Llewellyn i säng och hon är glad för hon ska till simskolan i mon :)

Inga kommentarer: