16 september 2010

Snart i väg

Snart i väg och ha en partylite visning. Idag har verkligen varit en trötter dag legat mest hela dagen för i natt sov jag så himla dåligt. Men har i alla fall orkat hämta barnen på dagis, men hade jag vetat att Gabriel hade sin vagn med sig ner så hade inte jag gått för det var inte skoj och ha han i den och upp för monsterbacken. Då märkte man att man inte fått igen all ork sen oprationen. jag ljuger inte om jag säger att backen är lång och brant. Den är i alla fall 150 meter lång.
Så nu när jag kom hem var jag genomsvett och kan inte klunka vatten som man skulle vilja. För dricker jag för fort får jag ont i magen, inte mega ont men molande ont en stund....
Ska snart börja plocka ordning på åartylite sakerna jag ska ha med mig... Men i dag får de slåss om en tidning för jag har inte fått mina andra ännu....

Inga kommentarer: