09 november 2010

Snoriga barn

Gabriel hostar och snorar om vart annat. Ingen feber har han, frågade honom om han ville vara hemma i morgon från dagis men svaret jag fick var då Nä vill inte ha tråkigt hemma, vill leka med Alban. Jaha tack för det min son... Vi som hade en mys eftermiddag han och jag. Jag hämtade han redan vid 14 i dag men det var inte bra det heller för med mamma har man tydligen tråkigt...
Nu väger jag 86,4 kg och det var tydligen en kanon viktnedgång enligt carlanderska och minskat 12 cm i midjan :)
Nu har vi lämnat ut alla inbjudningskorten till Llewellyns kalas.  Så får vi se hur många det kommer hon bjöd 21 st barn sen tillkommer hon själv på det och brorsan :)
Har ju fått låna dagis för att ha hennes kalas så då går det att bjuda många barn med.
Denna veckan blir en riktig tråk vecka för han e borta varenda kväll till på söndag.. ja ja jag överlever det med antagligen...

Inga kommentarer: