07 november 2010

Söndag med bad

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade min blogg, Idag har vi varit i simhallen och badat med barnen. I går var vi hos Annelie och hämtade hem en hamster med namnet Molly. Llewellyn är överlycklig över den men sur för att hon inte får ha den inne i sitt rum.

På tisdag ska jag på 2 månaders kontroll på Carlanderska om det löser sig med barnvakt för barnen med andra ord, Så dum tid som kl 16 har jag... Men ska höra mig för om barnvakt i eftermiddag.

Putsade barnens fönster i går men inte ena Llewellyns fönster för där har handtaget rasat så det går inte att öppna, ser inte klokt ut med andra ord just nu.

Snart dags för att fara till ullared igen med. Ska vara klar med alla julklappar denna månaden har jag bestämt mig för, så hoppas jag lyckas med detta med...

Inga kommentarer: