30 december 2010

Snart slut på

Snart slut på 2010 och nytt år igen.
Det nya året kommer starta med att jag fyller år.
Julen har varit lugn här gubben jobbade som vanligt och jag var hemma med barnen. Han kommer jobba i morgon på dagen men den är han ledig hela helgen ska bli skönt för då får jag sovmorgon på min födelsedag, det tycker jag man ska ha när man blir så gammal som jag :) Gabriel saknar nu sitt dagis och även jag hans mor längtar till den 10 de jan och man kan lämna han igen :)
 Han är verkligen en med energi i just nu och hittar på massa hyss hela tiden.

Jag blev moster igen den 20 dec till en söt liten Ida som vägde 4100 och var 52 lång.
I natt åkte tydligen min kusin in till förlossningen med så där kommer det också en liten parvel fast jag tyckte allt hon kunde väntat till på lördag :) Men tydligen lyssnar ingen på mig alls nu för tiden :)

Inga kommentarer: