03 januari 2011

Gnäll gnäll

Ja måndag och ensam hemma med vildarna och dom är verkligen inte roliga.
ärligt så funderar jag nu på varför barnen har egna rum och leksaker, de leker ju aldrig med sakerna i alla fall. De är ALDRIG på sina rum heller för den delen.
utan ska alltid vara i stora rummet eller i vårat sovrum, där får de inte vara överhuvudtaget. Mitt sovrum är mitt privata rum och vill inte ha barn lekandes i vår säng. Längtar verkligen efter att de ska börja på dagis nu, har så ont bak i revbenen med att jag inte orkar göra något med dem. Slagit mig ordentligt där bak.
Så nu ser jag i framemot torsdag för då är han ledig nästa gång och man slipper vara själv med barnen, för inte lyssnar de för 5 öre heller. Just nu är det inget skoj att vara mamma.

Så här rara är de inte mer än när kameran tass fram :)

Inga kommentarer: