19 augusti 2010

Inte gjort nått alls i dag

Idag har det varit en riktig slö dag. Barnen har varit på dagis och nu e det på MC med sin pappa och äter. Själv har jag läst ut en bok 3 sekunder. Den var mycket bra faktiskt fast jag tyckte inte det i början. Nu ska jag börja läsa Boktjuven som jag lånat av en personal på dagis. Som sagt var verkligen varit en slappar dag i dag.
i helgen kommer jag inte göra så mycket heller bara slappa med barnen och hoppas på hyfsat väder. ska göra extra god mat hela helgen efter som det är sista helgen jag kommer äta fast födda på ett tag...  På måndag blir det flytande kost ett tag framöver...
Nej en dusch nu sen läsa igen....

Pratade med dagis och han sover inte på dagen, så hoppas han inte ska hålla på varje kväll nu då med att konstras utan att det vart nått tillfälligt bara 

Inga kommentarer: