12 augusti 2010

Torsdag hela dagen




Så här mysigt har man det innan man ska äta middag. De kom i fel ordning i dag men men det får vara hänt.... Gabriel är en nakenfis för han orkade inte ta på kläder han skulle ju snart bada i alla fall. L var sandig när hon kom in och hon vet att man inte får sitta i mammas soffa sandig.

Sover så gott i mammas o pappas säng, var nästan synd att väcka han när det var dags för frukost innan dagis...



I dag har det annars varit en tråkdag helt o hållet, men jag fick dammsugit i dag i alla fall. Men det får jag nu betala med mega värk i axeln och armen.
Men om jag ska vänta ut att han dammsuger så skulle jag nog få vänta några veckor till. För jag ber han o han säger vist men han säger aldrig när han ska göra det... Så lika bra att göra det själv i slutänden i alla fall.

I mon är det fredag och självklart ska det regna....

Inga kommentarer: